Spółdzielnia świadczy usługi zarządu powierzonego jak również przyjmuje na zlecenie zarządzanie nieruchomością wspólną, zarówno od Developerów jak i Wspólnot Mieszkaniowych.
Spółdzielnia proponuje pełną obsługę nieruchomości poprzez powierzenie zarządu nieruchomością wspólną lub też zlecenie administrowania zarówno dla nieruchomości z nowych inwestycji, jak i zasobów już eksploatowanych.
Oferujemy rzetelną obsługę popartą długoletnim doświadczeniem i fachowością w zarządzaniu nieruchomościami. Zatrudniamy licencjonowanych zarządców nieruchomości, profesjonalną kadrę techniczną i ekonomiczno-finansową.
Zakres naszej oferty obejmuje między innymi :
a. Obsługę administracyjną i prawną, w tym:
- utrzymanie porządku i czystości w budynku i obrębie zarządzanej nieruchomości,
- zapewnianie dostaw usług ( woda, odbiór ścieków, energia elektryczna i cieplna, gaz, wy-wóz nieczystości itp. ) poprzez zawieranie stosownych umów,
- ubezpieczenie majątku Wspólnoty,
- prowadzenie i aktualizacja wykazu właścicieli i najemców lokali,
- przygotowywanie, zwoływanie i obsługa zebrań wspólnoty,
- sporządzanie projektów uchwał wspólnoty i innych aktów normatywnych,
- wykonywanie uchwał podjętych przez właścicieli,
- reprezentację wspólnoty, w ramach udzielonego pełnomocnictwa, przed sądami po-wszechnymi, organami administracji państwowej i samorządowej jak również w stosunkach pomiędzy właścicielami a Wspólnotą,
- poszukiwanie nowych rozwiązań umożliwiających obniżanie kosztów utrzymania nieru-chomości.
b. Obsługę finansowo – księgową :
- otwarcie i prowadzenie rachunku bankowego Wspólnoty,
- prowadzenie ewidencji kosztów zarządu nieruchomością ( zgodnie z obowiązującymi prze-pisami ),
- prowadzenie rozliczeń z dostawcami usług,
- pobieranie i windykacja opłat z tytułu zaliczek na pokrycie kosztów zarządu nieruchomo-ścią,
- pobieranie i windykacja należności z tytułu pożytków i innych przychodów z nieruchomości wspólnej,
- bieżący monitoring terminowości dokonywanych opłat,
- przygotowanie i sporządzanie rocznego planu gospodarczego,
- sporządzanie okresowych sprawozdań z prowadzonej działalności.
c. Obsługę techniczną nieruchomości :
- prowadzenie księgi obiektu budowlanego oraz wymaganej dokumentacji technicznej nieru-chomości określonej przepisami prawa budowlanego,
- nadzór i kontrola nieruchomości w okresie gwarancji i rękojmi,
- kontrola stanu technicznego, zlecanie okresowych przeglądów nieruchomości,
- sporządzanie planów niezbędnych remontów – zlecanie ich wykonania,
- nadzór nad wykonawstwem prac remontowych i konserwacyjnych,
- zlecanie bieżących napraw i konserwacji, usuwanie skutków awarii,
- zawieranie umów z osobami i firmami świadczącymi usługi na rzecz Wspólnoty.
d. Opracowanie planu zarządzania nieruchomością zgodnie z preferencjami właścicieli.
Zapewniamy pełną kontrolę właścicieli nad finansami i gospodarką Wspólnoty. Wynagrodzenie i szczegółowy zakres naszych usług ustalany jest każdorazowo, zgodnie z życzeniami Wspólnoty i spisany zostaje w umowie o zarząd nieruchomością. Gwarantujemy solidność i rzetelność realizacji zawartych umów, które w przyszłości dzięki racjonalnemu wykorzystaniu środków finansowych wnoszonych przez właścicieli przyczynią się do podniesienia wartości rynkowej nieruchomości, estetyki, utrzymania w należytym stanie technicznym i minimalizowania kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej.
ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej w Blachowni